Beveiligingscodes zijn niet alleen de pincode die u in combinatie met uw Van Lanschot Kempen Wereldpas gebruikt. Het zijn ook alle andere codes die u nodig hebt om gebruik te maken van Mijn Private Bank. Dat kunnen bijvoorbeeld de codes zijn die uw digipas aangeeft.
Denk aan het volgende:
Denk aan het volgende:
Bescherm uw pc en tablet
Controleer altijd zo spoedig mogelijk in Mijn Private Bank of op uw dagafschriften of u transacties ziet waarvoor u geen toestemming hebt gegeven.
Tijdens het online bankieren: controleer uw betaalopdrachten
Neem in de volgende gevallen direct contact op met Client Services, telefoonnummer 0800 1737:
Van Lanschot Kempen kan zorgen voor een blokkade om (verdere) schade te voorkomen. Als wij u aanwijzingen geven, bijvoorbeeld om nieuwe incidenten te voorkomen, dan moet u deze aanwijzingen opvolgen. Ook hierbij zullen wij u nooit om beveiligingscodes vragen.
De vijf regels zijn er omdat we (online) bankieren alleen veilig kunnen houden wanneer wij er ons samen, klant en bank, voor inspannen. Ze zijn opgesteld door de banken in Nederland samen met de Consumentenbond en voor alle banken gelijk. Bij al onze veiligheidsmaatregelen rekenen wij erop dat u zo veilig mogelijk bankiert. De regels zijn opgenomen in onze Voorwaarden voor Private Banking bij Van Lanschot Kempen.