Hoe kunt u uw Spaar & DepositoRekening in Van Lanschot Online Bankieren gebruiken? Bekijk daarvoor onderstaande video-instructies.

Wat vindt u van deze video-instructies? Graag horen we uw mening zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

1. Hoe kunt u het saldo van uw Spaar & DepositoRekening bekijken?

 
2. Waar kunt u het rentepercentage van uw Spaar & DepositoRekening bekijken?

 

3a. Geld overschrijven naar uw Spaar & DepositoRekening.

 

3b. Geld overschrijven vanaf uw Spaar & DepositoRekening.

 

3c. Geld periodiek overschrijven vanaf uw Spaar & DepositoRekening.

 

4. U wilt de af- en bijschrijvingen bekijken.

 

5. U wilt een deposito plaatsen?

 

6. Hoe kunt u de gegevens van uw deposito bekijken?

 

7. U wilt het depositobedrag opnieuw op een deposito plaatsen.

 

8. U wilt een extra (betaalrekening) koppelen aan uw Spaar & DepositoRekening.

 

9. U wilt uw Spaar & DepositoRekening beëindigen.

 

Systeemvereisten

Op de pagina Systeemvereisten vindt u de versies voor het besturingssysteem en de browser die u minimaal nodig hebt om Online Bankieren te kunnen gebruiken.

Vragen?

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met uw adviseur. U kunt ook bellen met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit Nederland) en +31 73 687 18 97 (vanuit het buitenland). Deze afdeling is bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 21.00 uur.

Van Lanschot maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de site, voor tracking en voor het bijhouden van statistieken. Gaat u verder op de site? Dan stemt u erin toe dat wij cookies plaatsen. Lees meer over cookies bij Van Lanschot