Van Login App naar Banking App
service
18 oktober 2022
Onze klanten maken gebruik van verschillende apps van Van Lanschot Kempen om hun financiële situatie in te zien en te beheren. Binnenkort voegen wij de functies van onze Login App en Betalen App samen. Zo vergroten wij het gebruikersgemak.
Wat verandert er voor u?
Gebruikt u de Login App, dan krijgt u in de komende weken - vanuit de App Store - een update aangeboden. Nadat u deze update hebt uitgevoerd, kunt u in de Login App ook betaalopdrachten uitvoeren en inzien. U hebt vanaf dat moment de Betalen App dus niet meer nodig.Klik in de nieuwe versie van de Login App op 'Mijn Rekeningen' en ontdek zelf welke nieuwe mogelijkheden de app te bieden heeft.
Nieuwe naam Login App en afscheid Betalen App
Omdat de Login App voortaan veel meer biedt dan alleen het inloggen, is de naam van deze app niet meer passend. Daarom wijzigt de naam in Banking App. Door het toevoegen van de nieuwe functionaliteiten in de Login App nemen we in de komende periode afscheid van de Betalen App.Altijd de best beveiligde versie van onze app?
Om er zeker van te zijn dat u altijd de meest recente en best beveiligde versie van de app gebruikt, adviseren wij u om in uw iPhone of iPad 'automatische updates' aan te zetten.
Contact
Hebt u hulp nodig met de app of hebt u een andere vraag over dit bericht?
Neem dan contact op met Van Lanschot Client Services via 0800-1737. U kunt Client Services bereiken op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar vanlanschot@vanlanschot.com of een WhatsApp-bericht naar +31 73 687 1897.