Financieel jaaroverzicht 2021

Financieel jaaroverzicht 2021

Service
28 december 2021
Bent u klant bij Van Lanschot, dan ontvangt u uiterlijk in februari 2022 het Financieel Jaaroverzicht over 2021.

Het jaaroverzicht kunt u gebruiken bij uw belastingaangifte. In het jaaroverzicht ziet u wat de tegoeden, schulden en opbrengsten waren op uw betaal-, spaar- en effectenrekeningen op 1 januari en 31 december 2021. Ook ziet u welke producten u bij ons hebt en op welke naam het product staat. Hieronder leest u hoe u uw financieel jaaroverzicht ontvangt.

Uw jaaroverzicht digitaal

Wie ontvangt het jaaroverzicht digitaal?

Wij zetten het Financieel Jaaroverzicht in de volgende gevallen digitaal voor u klaar in Mijn Van Lanschot:

• u bankiert als particuliere klant online
  • u bankiert (ook) zakelijk online, en hebt maar één gebruikersnaam voor Mijn Van Lanschot
  • u bent wettelijk vertegenwoordiger van een minderjarige, en hebt maar één gebruikersnaam voor Mijn Van Lanschot.

In alle andere gevallen ontvangt u het Financieel Jaaroverzicht per post.

Jaaroverzicht downloaden op desktop of laptop
Financieel jaaroverzicht downloaden op desktop en laptop
Klik in het menu van het startscherm op 'Gegevens' of 'Documenten' en download het jaaroverzicht

Maakt u gebruik van Mijn Van Lanschot, maar wilt u het Financieel Jaaroverzicht ook per post ontvangen?
Vraag dit dan aan in Mijn Van Lanschot: kies voor ‘Zelf regelen’ > ‘Services en Abonnementen’ en activeer ‘Financieel Jaaroverzicht per Post’. Als u dit voor 31 januari 2022 doet, versturen wij het Financieel Jaaroverzicht naar het bij ons bekende (post)adres.

Wanneer digitaal beschikbaar?
De digitale Financieel Jaaroverzichten komen beschikbaar tussen 16 en 31 januari 2022, en in uitzonderlijke gevallen in februari. Zodra uw Financieel Jaaroverzicht voor u klaarstaat, ontvangt u van ons een bericht.

Jaaroverzicht downloaden op tablet of smartphone
Locatie financieel jaaroverzicht in Mijn Van Lanschot op mobiel
Tik in het menu op 'Meer' en de knop ‘Gegevens’ of 'Documenten' en download het jaaroverzicht

Waar kunt u het jaaroverzicht downloaden?
Log in bij Mijn Van Lanschot. In de menubalk van uw startscherm ziet u de knoppen 'Gegevens' en 'Documenten' (op een smartphone of tablet vindt u deze knoppen in het menu onder de optie ‘Meer’).

U bereikt uw Financieel Jaaroverzicht:

• door te kiezen voor ‘Gegevens’ en te scrollen naar 'Nieuwste Financieel Jaaroverzichten'.
  • door te kiezen voor 'Documenten' en daarna voor het documenttype ‘Financieel Jaaroverzicht’ (voor uw persoonlijke overzicht), ‘Financieel Jaaroverzicht Zakelijk’ (voor uw ondernemingen) of ‘Financieel Jaaroverzicht Particulier’ (voor uw kinderen)

U kunt het overzicht desgewenst downloaden in pdf-formaat en printen voor uw administratie.

Uw jaaroverzicht per post

De Financieel Jaaroverzichten die we per post verstrekken, versturen we tussen 21 en 31 januari 2022, en in uitzonderlijke gevallen in februari.

Let op: het is mogelijk dat u het jaaroverzicht voor uw bedrijf per post ontvangt en uw overzicht als particulier digitaal.

Uw jaaroverzicht van Evi

Bent u klant van Evi van Lanschot, dan ontvangt u van Evi digitaal een apart Financieel Jaaroverzicht.

Hebt u vragen over uw Financieel Jaaroverzicht?

meer weten
Neemt u dan contact op met uw private banker of Van Lanschot Client Services. U bereikt Van Lanschot Client Services op telefoonnummer 0800 1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97) op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Auth platform tracking pixel Login page tracking pixel