Financieel jaaroverzicht 2019

Service
13 januari 2020

Financieel jaaroverzicht 2019

Bent u klant bij Van Lanschot, dan ontvangt u uiterlijk in februari 2020 het Financieel Jaaroverzicht over 2019.

Het jaaroverzicht kunt u gebruiken bij uw belastingaangifte. In het jaaroverzicht ziet u wat de tegoeden, schulden en opbrengsten waren op uw betaal-, spaar- en effectenrekeningen op 1 januari en 31 december 2019. Ook ziet u welke producten u bij ons hebt en op welke naam het product staat.

Hoe ontvangt u het Financieel Jaaroverzicht?

Uw jaaroverzicht wanneer u gebruikmaakt van online bankieren

Wij zetten het Financieel Jaaroverzicht in de volgende gevallen digitaal voor u klaar in Mijn Van Lanschot:

• u bankiert als particuliere klant online
  • u bankiert (ook) zakelijk online, en hebt maar één gebruikersnaam voor Mijn Van Lanschot
  • u bent wettelijk vertegenwoordiger van een minderjarige, en hebt maar één gebruikersnaam voor Mijn Van Lanschot.

In alle andere gevallen ontvangt u het Financieel Jaaroverzicht per post.

De digitale Financieel Jaaroverzichten komen beschikbaar vanaf de tweede helft van januari (in de periode 16 - 31 januari), en in uitzonderlijke gevallen in februari. Zodra uw Financieel Jaaroverzicht voor u klaarstaat, ontvangt u van ons een e-mail of sms op de contactgegevens die bij ons bekend zijn.

mijn van lanschot op desktop of laptop
Locatie financieel jaaroverzicht in Mijn Van Lanschot op desktop
Desktop of laptop: klik in het menu van het startscherm op 'Gegevens' of 'Documenten' en download het jaaroverzicht

Waar kunt u het Financieel Jaaroverzicht downloaden?
Log in bij Mijn Van Lanschot. In de menubalk van uw startscherm ziet u de knoppen 'Gegevens' en 'Documenten' (op een smartphone of tablet vindt u deze knoppen in het menu onder de optie ‘Meer’).

U bereikt uw Financieel Jaaroverzicht:

• door te kiezen voor ‘Gegevens’ en te scrollen naar 'Nieuwste Financieel Jaaroverzichten'.
  • door te kiezen voor 'Documenten' en daarna voor het documenttype ‘Financieel Jaaroverzicht’.

U kunt het overzicht downloaden in pdf-formaat en desgewenst printen voor uw administratie.

mijn van lanschot op tablet of smartphone
Locatie financieel jaaroverzicht in Mijn Van Lanschot op mobiel
Tablet of smartphone: tik in het menu op 'Meer' en de knop ‘Gegevens’ of 'Documenten', en download het jaaroverzicht
Uw jaaroverzicht per post

De Financieel Jaaroverzichten die we per post verstrekken, versturen we tussen 24 en 31 januari 2020, en in uitzonderlijke gevallen in februari.

Let op: het is mogelijk dat u het jaaroverzicht voor uw bedrijf per post ontvangt en uw overzicht als particulier digitaal.

Uw jaaroverzicht van Evi

Bent u klant van Evi van Lanschot, dan ontvangt u van Evi digitaal een apart Financieel Jaaroverzicht.

Hebt u vragen over uw Financieel Jaaroverzicht?

meer weten
Neemt u dan contact op met uw private banker of Van Lanschot Client Services. Client Services is bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 21.00 uur via 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97) en via vanlanschot@vanlanschot.com.