1. Nieuws
  2. 2020
overzicht vermogensregie

De persoonlijke dienstverlening van Van Lanschot ten tijde van het coronavirus

01 oktober 2020
Het coronavirus heeft wereldwijde impact. Wat eerst ver weg leek, is dichtbij en soms ook persoonlijk. In persoonlijk bankieren vinden wij elkaar niet alleen in goede tijden, maar zeker ook nu. Lees onderstaand meer over de manier waarop wij u van dienst blijven in deze periode.
Persoonlijk contact 
Uw private banker en relatiemanager zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar. Als zij onverhoopt niet beschikbaar zijn, kunt u altijd terecht bij de andere leden van uw relatieteam. Wij volgen uiteraard de richtlijnen van het kabinet en het RIVM, daarom zijn fysieke afspraken op dit moment helaas niet mogelijk. 

Ondersteunende maatregelen financieren 

Hypotheekleningen
In moeilijke en woelige tijden als deze voelt u mogelijk direct de financiële gevolgen. Heeft u een hypotheeklening bij Van Lanschot en maakt u zich zorgen over de betaling van uw rente en aflossingen? Neem dan contact op met uw private banker. Wij helpen u waar mogelijk graag met een passende oplossing. 

Zakelijke financiering 
Bent u ondernemer? Het coronavirus heeft waarschijnlijk directe financiële impact op uw onderneming, nog los van uw verantwoordelijkheden richting klanten, medewerkers en leveranciers. Hebt u een zakelijke financiering bij Van Lanschot en maakt u zich zorgen over de betaling van rente en aflossing? Neem dan contact op met uw business advisor. Bent u ondernemer in de zorgsector? Neem dan contact op met uw healthcare banker. Wij helpen u waar mogelijk graag met een passende oplossing.