Private Banking|Professional Solutions|Investment Management|Investment Banking|Over ons
Contact
Inloggen
  • Oplossingen
  • Voor wie
  • Kennis & Inspiratie

Klachtenformulier

U bent niet tevreden: hoe werkt het?

Wij streven ernaar onze klanten kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en persoonlijke aandacht te bieden. Bent u toch niet tevreden? Dan vragen wij u om ons dat te laten weten. Wij stellen uw klacht, vraag of suggestie zeer op prijs.

Uw klacht indienen en het vervolg

U kunt uw klacht mondeling of schriftelijk indienen. Binnen twee werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen, krijgt u van ons een inhoudelijke reactie of een ontvangstbevestiging. In de ontvangstbevestiging informeren wij u wanneer u onze inhoudelijke reactie kunt verwachten. Uiterlijk zes weken na dagtekening van de ontvangstbevestiging krijgt u onze inhoudelijke reactie. Als wij u bij de behandeling van uw klacht om extra informatie vragen, dan kan deze termijn eventueel langer worden. Van een eventueel uitstel stellen wij u op de hoogte.

  • Dag 1: Ontvangst
    Wij krijgen uw klacht, vraag of suggestie.
  • Dag 2: Onze (inhoudelijke) reactie
    U krijgt een ontvangstbevestiging met de datum waarop u onze inhoudelijke reactie kunt verwachten.
  • Week 6: Uiterlijk onze inhoudelijke reactie
    Onze inhoudelijke reactie niet ontvangen? Dan kunt u naar het Kifid.
  • Week 8: Geen ontvangstbevestiging ontvangen?
    Op dit moment nog geen ontvangstbevestiging van ons ontvangen? Dan kunt u naar het Kifid.

Aanhef*

Bent u klant van Van Lanschot?*

Hoe wilt u dat wij contact met u opnemen?*

Invoervelden gemarkeerd met * zijn verplicht

Meer information over de verwerking van uw persoonlijke gegevens kunt u vinden in de privacy statement van op de website. Deze site is beveiligd met reCAPTCHA, de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.

Wat doen wij met klachten?

Klachten van onze relaties gebruiken wij om onze dienstverlening en producten te verbeteren. Zo is de communicatie en werkwijze van Van Lanschot Kempen verbeterd en aangepast door input van onze relaties. Ook is de werkwijze rondom ervenrekeningen verduidelijkt en hebben wij verbeteringen aangebracht in onze vermogensbeheerrapportage.

 

Ook in de toekomst blijven wij goed naar onze relaties luisteren. Wij danken u daarom op voorhand voor uw opmerkingen.

Volledig gefocust op uw toekomst

Private Banking
  • Kantoren
  • Ondernemers
  • Medici
  • Executives
  • Business Professionals
  • Vermogensregie
  • Voorwaarden
  • Private Banking - België
  • Private Banking - Zwitserland

PROFESSIONAL SOLUTIONS
Investment Management
INVESTMENT BANKING

© Van Lanschot Kempen NV 2024Over onsVeilig bankierenPrivacy & cookiesDisclaimer