1. Help
    2. Mijn Van Lanschot
    3. Hulp met Login App

    Hulp met Login App

    Categorie

    Login App
    Categorie
    • Registratie
      • Wat is de Login App?

        De Login App is een eenvoudige en veilige manier om via uw smartphone of tablet in te loggen op Mijn Van Lanschot.

        Daarnaast kunt u met de Login App:

        • een betaling ondertekenen in Mijn Van Lanschot
        • een iDeal-betaling goedkeuren
        • een Tikkie sturen

        Het is op dit moment in de Login App nog niet mogelijk om uw rekeningen te zien of betalingen (overboekingen) in te voeren. 

        Belangrijk om te weten

        Van Lanschot heeft meerdere apps. U herkent de Login App aan het lichtblauwe icoon met de blauwe boom.

        Icoon Van Lanschot Login App

         
      • Waar kan ik de Login App downloaden?

        U kunt de Van Lanschot Login App downloaden in de App Store of Google Play.

        Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

        Contact

      • Ik heb een digipas. Hoe kan ik de Login App registreren?

        Met uw Digipas registreert u de Login App op uw smartphone of tablet als volgt:

        1. Download de Login App in de App Store of Google Play.
        2. Open de Login App en ga naar Instellingen.
        3. Tik op ‘Digipas’. 
        4. Vul uw gebruikersnaam in. Deze hebt u per e-mail van ons gekregen.
        5. Vul uw digipasnummer in. Dit staat achterop uw digipas.
        6. Volg de stappen met uw digipas en vul de responsecode in op de app.
        7. Volg nogmaals de stappen en vul de responsecode in op de app.
        8. Op uw smartphone of tablet krijgt u nu de mogelijkheid om een 5-cijferige pincode in te voeren. Klik hierna op ‘OK’. 
        9. De registratie is klaar. U kunt nu inloggen bij Mijn Van Lanschot met de Login App.
      • Ik heb geen Digipas. Hoe kan ik de Login App registreren?

        Om de Login App te registreren zonder Digipas hebt u drie zaken nodig: 

        • een kleurcode
        • een gebruikersnaam
        • een smartphone of tablet

        Een kleurcode en gebruikersnaam kunt u aanvragen bij Client Services. Uw gebruikersnaam ontvangt u van ons per e-mail. De kleurcode versturen wij per post naar u binnen maximaal drie werkdagen. 

        Volg daarna deze stappen:

        1. Download de Login App op uw smartphone of tablet via de App Store of Google Play
        2. Open de Login App en tik op ’Brief met kleurcode’.
        3. Vul uw gebruikersnaam in. Deze hebt u per e-mail gekregen.
        4. Scan de kleurcode uit de brief.
        5. Kies een 5-cijferige pincode.
        6. Bevestig de 5-cijferige pincode.
        7. De registratie is klaar. U kunt nu inloggen bij Mijn Van Lanschot met de Login App.

        Belangrijk om te weten

        U kunt de kleurcode één keer gebruiken voor één apparaat.

      • Voor welke toestellen is de Login App beschikbaar?

        De Login App is beschikbaar voor iPhone en iPad (vanaf iOS 11) en Android (vanaf 4.4).

        Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

        Contact

      • Kan ik de Login App op meerdere toestellen registreren?

        Ja, u kunt de Login App op meerdere smartphones en tablets registreren.

        Hebt u een digipas?

        Dan kunt u de Login App met uw gebruikersnaam en digipas registreren op meerdere toestellen. Lees: Ik heb een Digipas. Hoe kan ik de Login App registreren?

        Hebt u geen digipas?

        Dan kunt u de Login App registreren met uw gebruikersnaam en een kleurcode. Voor elk apparaat hebt u een unieke kleurcode nodig. De kleurcode(s) kunt u aanvragen bij Client Services. Wij sturen de kleurcode(s) binnen drie werkdagen per post naar u toe. Lees: Ik heb geen digipas. Hoe kan ik de Login App registreren?

        Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

        Contact

    • Gebruik
      • Ik weet mijn gebruikersnaam van de Login App niet meer. Wat moet ik doen?

        Uw gebruikersnaam kunt u opvragen bij Client Services via telefoonnummer 0800 1737 (vanuit het buitenland +3173 687 18 97) op werkdagen van 08.30 tot 21.00 uur. 

        Wij sturen uw gebruikersnaam - die bestaat uit een letter en zeven cijfers - per e-mail naar u toe.

        Contact

      • Hoe wijzig ik mijn pincode van de Login App?

        U kunt uw pincode van de Login App als volgt wijzigen:

        1. Open de Login App
        2. Klik op Instellingen
        3. Klik op ‘Wijzigen pincode’
        4. Vul uw huidige pincode in
        5. Vul uw nieuwe pincode in en bevestig deze
        6. Klik op ‘Ok’

        Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

        Contact

      • Ik ben mijn pincode van de Login App vergeten. Wat moet ik doen?

        Als u uw pincode bent vergeten, kunt u de Login App niet meer gebruiken. U moet de app dan opnieuw registreren op hetzelfde toestel. Dit doet u als volgt:

        1. Open de Login App
        2. Klik op Instellingen 
        3. Klik op 'Account verwijderen'
        4. Hebt u nog een actieve Login App op een ander toestel of hebt u nog een Digipas? Dan dient u de app opnieuw te registreren.
        5. Hebt u geen actieve Login App op een ander toestel en hebt u geen Digipas? Dan sturen wij u een nieuwe kleurcode om de Login App te registreren. Neem hiervoor contact op met Client Services op nummer 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 1897).

        Als u een verkeerde pincode hebt gebruikt, geeft de app dat aan met het aantal pogingen dat nog resteert. Als u het maximale aantal pogingen hebt gebruikt, wordt de registratie automatisch opgeheven. U moet de Login App dan opnieuw registeren. Zie hiervoor punt 4 en 5.

        Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

        Contact

      • Hoe stel ik vingerafdrukherkenning of Face ID in voor de Login App?

        Hebt u 'vingerafdruk' of Face ID ingesteld op uw smartphone of tablet? Dan kunt u dit ook voor de Login App instellen. Dit doet u als volgt:

        1. Open de Login App
        2. Klik op Instellingen
        3. Klik op ‘Gebruik Vingerafdruk’ of 'Gebruik Face ID'
        4. Volg de stappen in de app

        Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

        Contact

      • Wat moet ik doen met de Login App als ik een ander toestel ga gebruiken?
        Afhankelijk van uw situatie, zijn er drie manieren waarop u de Login App kunt installeren op uw nieuwe smartphone of tablet.  

        U hebt uw oude toestel niet meer, maar kunt wel inloggen met uw Digipas 

        1. Download de Login App in de App Store of Google Play op uw nieuwe toestel.
        2. Open de Login App.
        3. Tik bij Instellingen op ‘Digipas’. 
        4. Vul uw gebruikersnaam in. Deze hebt u per e-mail van ons gekregen.
        5. Vul uw digipasnummer in. Dit staat achter op uw digipas.
        6. Volg de stappen met uw digipas en vul de responsecode in op de app.
        7. Volg nogmaals de stappen en vul de responsecode in op de app.
        8. Op uw smartphone of tablet krijgt u nu de mogelijkheid om een 5-cijferige pincode in te voeren.
        9. Klik hierna op ‘OK’. 

        U hebt uw oude toestel niet meer, en u hebt geen Digipas

        Neem contact op met Client Services. Wij sturen u dan binnen drie werkdagen per post een nieuwe kleurcode waarmee u de Login App kunt installeren. 

        Zodra u de kleurcode hebt ontvangen, volgt u deze stappen:

        1. Download de Login App in de App Store of Google Play op uw nieuwe toestel. 
        2. Open de Login App en tik op “Brief met kleurcode”.
        3. Vul uw gebruikersnaam in. Deze hebt u per e-mail van ons gekregen.
        4. Scan de kleurcode uit de brief.
        5. Kies een 5-cijferige pincode.
        6. Bevestig de 5-cijferige pincode.

        U hebt uw oude toestel nog

        1. Download de Login App in de App Store of Google Play op uw nieuwe toestel. 
        2. Open de Login App op uw nieuwe toestel.
        3. Tik bij Instellingen op ‘Actieve Login app’.
        4. Vul uw gebruiksnaam in.
        5. U krijgt een kleurcode te zien. Scan deze code met de Login App op uw oude toestel.
        6. U krijgt een 8-cijferige signeercode te zien op uw oude toestel. 
        7. Vul deze 8-cijferige code in op uw nieuwe toestel.
        8. Scan nogmaals de kleurcode met uw oude toestel. Er verschijnt nu de opmerking ‘controleer samenvatting’. Tik op ‘ondertekenen’.
        9. Vul de nieuwe signeercode in op uw nieuwe toestel.
        10. Op uw nieuwe toestel krijgt u nu de mogelijkheid om een 5-cijferige pincode in te voeren. Klik hierna op ‘OK’. 

        Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

        Contact

      • Waar kan ik zien welke Van Lanschot apps ik geregistreerd heb?

        In Mijn Van Lanschot kunt u een overzicht opvragen van alle geregistreerde apps onder uw gebruikersnaam.

        Hiervoor gaat u, nadat u bent ingelogd in Mijn Van Lanschot, in het menu naar 'Zelf Regelen'. Daarna klikt u rechtsboven op 'Registraties beheren'. Op deze pagina ziet u een overzicht van alle geregistreerde apps.

        Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

        Contact

      • Hoe kan ik een registratie van de Login App opheffen?

        U kunt de registratie van de Login App opheffen in Mijn Van Lanschot. 

        1. Log in bij Mijn Van Lanschot.
        2. Klik helemaal onder aan de pagina op ‘Appregistratie.  
        3. In het overzicht ‘Geregistreerde apps’ -> ‘Registraties beheren’ kunt u de registratie opheffen. 

        Hebt u geen toegang tot Mijn Van Lanschot? 

        Wij helpen u graag verder. Neem op werkdagen van 08.30 tot 21.00 uur contact met ons op via 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97 ).

        Contact

    • Veiligheid
      • Mijn smartphone/tablet met Login App is gestolen of verloren. Wat moet ik doen?

        U kunt de registratie van de Login App opheffen in Mijn Van Lanschot. Dit gaat als volgt:

        1. Log in bij Mijn Van Lanschot 
        2. Kies helemaal onderaan het onderdeel ‘App registratie’. 
        3. Klik op ‘Registraties Beheren’ 
        4. Hier kunt u de geregistreerde Login App verwijderen. De werking van de Login App wordt nu geblokkeerd op het gekozen toestel.

        Hebt u geen toegang tot Mijn Van Lanschot? Dan kunt u op werkdagen van 08.30 tot 21.00 uur contact met ons opnemen via 0800-1737 (vanuit het buitenland +3173 687 18 97).

        Contact

      • Hoe ga ik veilig om met de Login App?

        Wij doen er alles aan om u veilig te laten bankieren. Maar het is ook belangrijk dat u zelf weet hoe u veilig omgaat met uw toestel en uw gegevens. We helpen u hier graag bij. Daarom zetten we hieronder een aantal veiligheidstips voor u op een rij.

        • Houd de pincode van de Login App geheim.
        • Stel schermvergrendeling in op uw toestel. Alleen u kunt dan het scherm ontgrendelen met een code, patroon of uw vingerafdruk. Zo kan niemand zomaar bij uw gegevens als u er even niet bij bent.
        • Gebruik geen 'open' draadloos wifi-netwerk, zoals in een winkel of restaurant. Een open wifi-netwerk is een verbinding die u zonder wachtwoord kunt gebruiken, of met een wachtwoord dat iedere bezoeker kan krijgen. Hoewel uw gegevens via de app versleuteld worden verstuurd, weet u niet of de wifi-verbinding wel goed beveiligd is. Gebruik liever het 4G netwerk van uw eigen mobiele provider.
        • Installeer altijd direct de updates van de Login App en het besturingssysteem van uw toestel (iOS of Android). Of geef deze apps toestemming om updates automatisch uit te voeren. U weet dan zeker dat u de meest recente beveiligingen gebruikt.
        • Installeer een antivirus-app op uw toestel. Hiermee worden alle apps op uw toestel gecontroleerd op malware.
        • Installeer nieuwe apps alleen via de App Store of Google Play Store. Installeer altijd een app van een officiële of betrouwbare uitgever. Maak geen gebruik van apps die buiten de officiële app stores om worden aangeboden. Wees kritisch als apps om meer rechten vragen.

        Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

        Contact

    Help

    Hulp met Login App

    Met de Login App kunt u inloggen bij Mijn Van Lanschot en betalingsopdrachten tekenen. Hebt u een vraag over de app? Misschien is die al eerder gesteld. Kijk daarvoor in de lijst hieronder.
    Registratie
    • Wat is de Login App?

      De Login App is een eenvoudige en veilige manier om via uw smartphone of tablet in te loggen op Mijn Van Lanschot.

      Daarnaast kunt u met de Login App:

      • een betaling ondertekenen in Mijn Van Lanschot
      • een iDeal-betaling goedkeuren
      • een Tikkie sturen

      Het is op dit moment in de Login App nog niet mogelijk om uw rekeningen te zien of betalingen (overboekingen) in te voeren. 

      Belangrijk om te weten

      Van Lanschot heeft meerdere apps. U herkent de Login App aan het lichtblauwe icoon met de blauwe boom.

      Icoon Van Lanschot Login App

       
    • Waar kan ik de Login App downloaden?

      U kunt de Van Lanschot Login App downloaden in de App Store of Google Play.

      Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

      Contact

    • Ik heb een digipas. Hoe kan ik de Login App registreren?

      Met uw Digipas registreert u de Login App op uw smartphone of tablet als volgt:

      1. Download de Login App in de App Store of Google Play.
      2. Open de Login App en ga naar Instellingen.
      3. Tik op ‘Digipas’. 
      4. Vul uw gebruikersnaam in. Deze hebt u per e-mail van ons gekregen.
      5. Vul uw digipasnummer in. Dit staat achterop uw digipas.
      6. Volg de stappen met uw digipas en vul de responsecode in op de app.
      7. Volg nogmaals de stappen en vul de responsecode in op de app.
      8. Op uw smartphone of tablet krijgt u nu de mogelijkheid om een 5-cijferige pincode in te voeren. Klik hierna op ‘OK’. 
      9. De registratie is klaar. U kunt nu inloggen bij Mijn Van Lanschot met de Login App.
    • Ik heb geen Digipas. Hoe kan ik de Login App registreren?

      Om de Login App te registreren zonder Digipas hebt u drie zaken nodig: 

      • een kleurcode
      • een gebruikersnaam
      • een smartphone of tablet

      Een kleurcode en gebruikersnaam kunt u aanvragen bij Client Services. Uw gebruikersnaam ontvangt u van ons per e-mail. De kleurcode versturen wij per post naar u binnen maximaal drie werkdagen. 

      Volg daarna deze stappen:

      1. Download de Login App op uw smartphone of tablet via de App Store of Google Play
      2. Open de Login App en tik op ’Brief met kleurcode’.
      3. Vul uw gebruikersnaam in. Deze hebt u per e-mail gekregen.
      4. Scan de kleurcode uit de brief.
      5. Kies een 5-cijferige pincode.
      6. Bevestig de 5-cijferige pincode.
      7. De registratie is klaar. U kunt nu inloggen bij Mijn Van Lanschot met de Login App.

      Belangrijk om te weten

      U kunt de kleurcode één keer gebruiken voor één apparaat.

    • Voor welke toestellen is de Login App beschikbaar?

      De Login App is beschikbaar voor iPhone en iPad (vanaf iOS 11) en Android (vanaf 4.4).

      Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

      Contact

    • Kan ik de Login App op meerdere toestellen registreren?

      Ja, u kunt de Login App op meerdere smartphones en tablets registreren.

      Hebt u een digipas?

      Dan kunt u de Login App met uw gebruikersnaam en digipas registreren op meerdere toestellen. Lees: Ik heb een Digipas. Hoe kan ik de Login App registreren?

      Hebt u geen digipas?

      Dan kunt u de Login App registreren met uw gebruikersnaam en een kleurcode. Voor elk apparaat hebt u een unieke kleurcode nodig. De kleurcode(s) kunt u aanvragen bij Client Services. Wij sturen de kleurcode(s) binnen drie werkdagen per post naar u toe. Lees: Ik heb geen digipas. Hoe kan ik de Login App registreren?

      Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

      Contact

    Gebruik
    • Ik weet mijn gebruikersnaam van de Login App niet meer. Wat moet ik doen?

      Uw gebruikersnaam kunt u opvragen bij Client Services via telefoonnummer 0800 1737 (vanuit het buitenland +3173 687 18 97) op werkdagen van 08.30 tot 21.00 uur. 

      Wij sturen uw gebruikersnaam - die bestaat uit een letter en zeven cijfers - per e-mail naar u toe.

      Contact

    • Hoe wijzig ik mijn pincode van de Login App?

      U kunt uw pincode van de Login App als volgt wijzigen:

      1. Open de Login App
      2. Klik op Instellingen
      3. Klik op ‘Wijzigen pincode’
      4. Vul uw huidige pincode in
      5. Vul uw nieuwe pincode in en bevestig deze
      6. Klik op ‘Ok’

      Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

      Contact

    • Ik ben mijn pincode van de Login App vergeten. Wat moet ik doen?

      Als u uw pincode bent vergeten, kunt u de Login App niet meer gebruiken. U moet de app dan opnieuw registreren op hetzelfde toestel. Dit doet u als volgt:

      1. Open de Login App
      2. Klik op Instellingen 
      3. Klik op 'Account verwijderen'
      4. Hebt u nog een actieve Login App op een ander toestel of hebt u nog een Digipas? Dan dient u de app opnieuw te registreren.
      5. Hebt u geen actieve Login App op een ander toestel en hebt u geen Digipas? Dan sturen wij u een nieuwe kleurcode om de Login App te registreren. Neem hiervoor contact op met Client Services op nummer 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 1897).

      Als u een verkeerde pincode hebt gebruikt, geeft de app dat aan met het aantal pogingen dat nog resteert. Als u het maximale aantal pogingen hebt gebruikt, wordt de registratie automatisch opgeheven. U moet de Login App dan opnieuw registeren. Zie hiervoor punt 4 en 5.

      Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

      Contact

    • Hoe stel ik vingerafdrukherkenning of Face ID in voor de Login App?

      Hebt u 'vingerafdruk' of Face ID ingesteld op uw smartphone of tablet? Dan kunt u dit ook voor de Login App instellen. Dit doet u als volgt:

      1. Open de Login App
      2. Klik op Instellingen
      3. Klik op ‘Gebruik Vingerafdruk’ of 'Gebruik Face ID'
      4. Volg de stappen in de app

      Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

      Contact

    • Wat moet ik doen met de Login App als ik een ander toestel ga gebruiken?
      Afhankelijk van uw situatie, zijn er drie manieren waarop u de Login App kunt installeren op uw nieuwe smartphone of tablet.  

      U hebt uw oude toestel niet meer, maar kunt wel inloggen met uw Digipas 

      1. Download de Login App in de App Store of Google Play op uw nieuwe toestel.
      2. Open de Login App.
      3. Tik bij Instellingen op ‘Digipas’. 
      4. Vul uw gebruikersnaam in. Deze hebt u per e-mail van ons gekregen.
      5. Vul uw digipasnummer in. Dit staat achter op uw digipas.
      6. Volg de stappen met uw digipas en vul de responsecode in op de app.
      7. Volg nogmaals de stappen en vul de responsecode in op de app.
      8. Op uw smartphone of tablet krijgt u nu de mogelijkheid om een 5-cijferige pincode in te voeren.
      9. Klik hierna op ‘OK’. 

      U hebt uw oude toestel niet meer, en u hebt geen Digipas

      Neem contact op met Client Services. Wij sturen u dan binnen drie werkdagen per post een nieuwe kleurcode waarmee u de Login App kunt installeren. 

      Zodra u de kleurcode hebt ontvangen, volgt u deze stappen:

      1. Download de Login App in de App Store of Google Play op uw nieuwe toestel. 
      2. Open de Login App en tik op “Brief met kleurcode”.
      3. Vul uw gebruikersnaam in. Deze hebt u per e-mail van ons gekregen.
      4. Scan de kleurcode uit de brief.
      5. Kies een 5-cijferige pincode.
      6. Bevestig de 5-cijferige pincode.

      U hebt uw oude toestel nog

      1. Download de Login App in de App Store of Google Play op uw nieuwe toestel. 
      2. Open de Login App op uw nieuwe toestel.
      3. Tik bij Instellingen op ‘Actieve Login app’.
      4. Vul uw gebruiksnaam in.
      5. U krijgt een kleurcode te zien. Scan deze code met de Login App op uw oude toestel.
      6. U krijgt een 8-cijferige signeercode te zien op uw oude toestel. 
      7. Vul deze 8-cijferige code in op uw nieuwe toestel.
      8. Scan nogmaals de kleurcode met uw oude toestel. Er verschijnt nu de opmerking ‘controleer samenvatting’. Tik op ‘ondertekenen’.
      9. Vul de nieuwe signeercode in op uw nieuwe toestel.
      10. Op uw nieuwe toestel krijgt u nu de mogelijkheid om een 5-cijferige pincode in te voeren. Klik hierna op ‘OK’. 

      Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

      Contact

    • Waar kan ik zien welke Van Lanschot apps ik geregistreerd heb?

      In Mijn Van Lanschot kunt u een overzicht opvragen van alle geregistreerde apps onder uw gebruikersnaam.

      Hiervoor gaat u, nadat u bent ingelogd in Mijn Van Lanschot, in het menu naar 'Zelf Regelen'. Daarna klikt u rechtsboven op 'Registraties beheren'. Op deze pagina ziet u een overzicht van alle geregistreerde apps.

      Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

      Contact

    • Hoe kan ik een registratie van de Login App opheffen?

      U kunt de registratie van de Login App opheffen in Mijn Van Lanschot. 

      1. Log in bij Mijn Van Lanschot.
      2. Klik helemaal onder aan de pagina op ‘Appregistratie.  
      3. In het overzicht ‘Geregistreerde apps’ -> ‘Registraties beheren’ kunt u de registratie opheffen. 

      Hebt u geen toegang tot Mijn Van Lanschot? 

      Wij helpen u graag verder. Neem op werkdagen van 08.30 tot 21.00 uur contact met ons op via 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97 ).

      Contact

    Veiligheid
    • Mijn smartphone/tablet met Login App is gestolen of verloren. Wat moet ik doen?

      U kunt de registratie van de Login App opheffen in Mijn Van Lanschot. Dit gaat als volgt:

      1. Log in bij Mijn Van Lanschot 
      2. Kies helemaal onderaan het onderdeel ‘App registratie’. 
      3. Klik op ‘Registraties Beheren’ 
      4. Hier kunt u de geregistreerde Login App verwijderen. De werking van de Login App wordt nu geblokkeerd op het gekozen toestel.

      Hebt u geen toegang tot Mijn Van Lanschot? Dan kunt u op werkdagen van 08.30 tot 21.00 uur contact met ons opnemen via 0800-1737 (vanuit het buitenland +3173 687 18 97).

      Contact

    • Hoe ga ik veilig om met de Login App?

      Wij doen er alles aan om u veilig te laten bankieren. Maar het is ook belangrijk dat u zelf weet hoe u veilig omgaat met uw toestel en uw gegevens. We helpen u hier graag bij. Daarom zetten we hieronder een aantal veiligheidstips voor u op een rij.

      • Houd de pincode van de Login App geheim.
      • Stel schermvergrendeling in op uw toestel. Alleen u kunt dan het scherm ontgrendelen met een code, patroon of uw vingerafdruk. Zo kan niemand zomaar bij uw gegevens als u er even niet bij bent.
      • Gebruik geen 'open' draadloos wifi-netwerk, zoals in een winkel of restaurant. Een open wifi-netwerk is een verbinding die u zonder wachtwoord kunt gebruiken, of met een wachtwoord dat iedere bezoeker kan krijgen. Hoewel uw gegevens via de app versleuteld worden verstuurd, weet u niet of de wifi-verbinding wel goed beveiligd is. Gebruik liever het 4G netwerk van uw eigen mobiele provider.
      • Installeer altijd direct de updates van de Login App en het besturingssysteem van uw toestel (iOS of Android). Of geef deze apps toestemming om updates automatisch uit te voeren. U weet dan zeker dat u de meest recente beveiligingen gebruikt.
      • Installeer een antivirus-app op uw toestel. Hiermee worden alle apps op uw toestel gecontroleerd op malware.
      • Installeer nieuwe apps alleen via de App Store of Google Play Store. Installeer altijd een app van een officiële of betrouwbare uitgever. Maak geen gebruik van apps die buiten de officiële app stores om worden aangeboden. Wees kritisch als apps om meer rechten vragen.

      Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

      Contact

    Wilt u meer informatie?

    meer weten
    Antwoorden op vragen over andere zaken rond online bankieren vindt u bij de veelgestelde vragen over online bankieren. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.