1. Help
    2. Mijn Van Lanschot
    3. Hulp met digipas

    Hulp met Digipas

    Categorie

    Digipas
    Categorie
    • Vragen over Digipas
      • Hoe kan ik mijn Digipas vervangen?

        Werkt uw Digipas niet goed? Neem dan contact op met Van Lanschot Client Services via telefoonnummer 0800 1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97), elke werkdag bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur.

        Contact

        Gemakkelijk inloggen op Mijn Van Lanschot
        U kunt ook gebruikmaken van de Van Lanschot Login App. De Login App is een alternatief voor de Digipas; het voordeel hiervan is dat u de Digipas niet meer mee hoeft te nemen om in te loggen op Mijn Van Lanschot. U kunt de Login App gebruiken om uw rekeningen in te zien of een betaalopdracht te doen. Om de app te installeren hebt u nog één keer uw Digipas nodig.

      • Mag iemand anders met mijn Digipas inloggen?

        Alleen u mag met uw Digipas inloggen. Houd inloggegevens, persoonlijke codes en de toegangscode geheim. Geef ze niet aan anderen. Geef ook de Digipas niet aan anderen. Met anderen bedoelen we ook familie, huisgenoten, personen met wie u samen een rekening hebt of gemachtigden. 

        Wanneer u gebruikmaakt van de mogelijkheid om in te loggen met uw vingerafdruk, doe dit dan alleen als u de enige bent die een vingerafdruk op uw toestel heeft geregistreerd.

        Belangrijk om te weten

        Wilt u iemand anders toegang verlenen tot uw rekeningen (machtigen)? Neem dan contact op met uw banker of Client Services.

        Meer informatie

        Neem contact op met Client Sevices. Client Services is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur via telefoonnummer 0800 1737 (+31 73 687 1897 vanuit het buitenland).
      • Wat is mijn digipasnummer?

        Het nummer van uw Digipas vindt u achter op uw Digipas.

        Contact

      • Mijn Digipas toont ‘Fail 1’ / ‘Fail 2’ / ‘Fail 3’
        FAIL 1 OF FAIL 2

        U hebt een- of tweemaal achter elkaar een pincode ingetoetst die niet bij deze Digipas hoort. Druk op de ► knop van uw Digipas om opnieuw de pincode in te toetsen. (NB De pincode van de Digipas bestaat uit vijf cijfers en is niet hetzelfde als de code van uw Wereldpas.)

        LOCK FAIL 3

        U hebt driemaal achter elkaar een verkeerde pincode ingetoetst. Als gevolg daarvan is uw Digipas geblokkeerd. Om weer in te kunnen loggen en gebruik te kunnen maken van Mijn Van Lanschot dient u contact op te nemen met Client Services, telefoon 0800 1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).

        Contact

      • Mijn Digipas is gestolen of vermist. Wat moet ik doen?

        Bij diefstal, verlies of misbruik van de Digipas en/of pincode dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met Van Lanschot Client Services. Wij blokkeren uw Digipas dan om misbruik tegen te gaan. Cliënt Services is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur via telefoonnummer 0800 1737 (vanuit het buitenland op +31 73 687 18 97). Belt u na 21.00 uur of in het weekend, dan wordt u automatisch doorverbonden, zodat u uw melding kunt doen.

        Meer informatie

        Een overzicht van telefoonnummers waarop u ons bereikt bij verlies en diefstal van passen en cards, en bij schademeldingen.

        Contact

      • Mijn Digipas is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

        Laat uw Digipas een zeven- of achtcijferige reeks zien met de tekst LOCK PIN? Dan is uw Digipas geblokkeerd vanwege drie achter elkaar foutief ingevoerde pincodes. Wij kunnen uw Digipas in dat geval telefonisch deblokkeren. Neem hiervoor contact op met onze afdeling Client Services, op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur via telefoonnummer 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 1897). Wij verzoeken u uw Digipas bij de hand te houden.

        Contact

    help - mijn van lanschot

    Hulp met Digipas

    Hebt u een vraag over uw Digipas? Misschien is die al eerder gesteld. Kijk daarvoor in de lijst hieronder. 
    Vragen over Digipas
    • Hoe kan ik mijn Digipas vervangen?

      Werkt uw Digipas niet goed? Neem dan contact op met Van Lanschot Client Services via telefoonnummer 0800 1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97), elke werkdag bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur.

      Contact

      Gemakkelijk inloggen op Mijn Van Lanschot
      U kunt ook gebruikmaken van de Van Lanschot Login App. De Login App is een alternatief voor de Digipas; het voordeel hiervan is dat u de Digipas niet meer mee hoeft te nemen om in te loggen op Mijn Van Lanschot. U kunt de Login App gebruiken om uw rekeningen in te zien of een betaalopdracht te doen. Om de app te installeren hebt u nog één keer uw Digipas nodig.

    • Mag iemand anders met mijn Digipas inloggen?

      Alleen u mag met uw Digipas inloggen. Houd inloggegevens, persoonlijke codes en de toegangscode geheim. Geef ze niet aan anderen. Geef ook de Digipas niet aan anderen. Met anderen bedoelen we ook familie, huisgenoten, personen met wie u samen een rekening hebt of gemachtigden. 

      Wanneer u gebruikmaakt van de mogelijkheid om in te loggen met uw vingerafdruk, doe dit dan alleen als u de enige bent die een vingerafdruk op uw toestel heeft geregistreerd.

      Belangrijk om te weten

      Wilt u iemand anders toegang verlenen tot uw rekeningen (machtigen)? Neem dan contact op met uw banker of Client Services.

      Meer informatie

      Neem contact op met Client Sevices. Client Services is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur via telefoonnummer 0800 1737 (+31 73 687 1897 vanuit het buitenland).
    • Wat is mijn digipasnummer?

      Het nummer van uw Digipas vindt u achter op uw Digipas.

      Contact

    • Mijn Digipas toont ‘Fail 1’ / ‘Fail 2’ / ‘Fail 3’
      FAIL 1 OF FAIL 2

      U hebt een- of tweemaal achter elkaar een pincode ingetoetst die niet bij deze Digipas hoort. Druk op de ► knop van uw Digipas om opnieuw de pincode in te toetsen. (NB De pincode van de Digipas bestaat uit vijf cijfers en is niet hetzelfde als de code van uw Wereldpas.)

      LOCK FAIL 3

      U hebt driemaal achter elkaar een verkeerde pincode ingetoetst. Als gevolg daarvan is uw Digipas geblokkeerd. Om weer in te kunnen loggen en gebruik te kunnen maken van Mijn Van Lanschot dient u contact op te nemen met Client Services, telefoon 0800 1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).

      Contact

    • Mijn Digipas is gestolen of vermist. Wat moet ik doen?

      Bij diefstal, verlies of misbruik van de Digipas en/of pincode dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met Van Lanschot Client Services. Wij blokkeren uw Digipas dan om misbruik tegen te gaan. Cliënt Services is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur via telefoonnummer 0800 1737 (vanuit het buitenland op +31 73 687 18 97). Belt u na 21.00 uur of in het weekend, dan wordt u automatisch doorverbonden, zodat u uw melding kunt doen.

      Meer informatie

      Een overzicht van telefoonnummers waarop u ons bereikt bij verlies en diefstal van passen en cards, en bij schademeldingen.

      Contact

    • Mijn Digipas is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

      Laat uw Digipas een zeven- of achtcijferige reeks zien met de tekst LOCK PIN? Dan is uw Digipas geblokkeerd vanwege drie achter elkaar foutief ingevoerde pincodes. Wij kunnen uw Digipas in dat geval telefonisch deblokkeren. Neem hiervoor contact op met onze afdeling Client Services, op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur via telefoonnummer 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 1897). Wij verzoeken u uw Digipas bij de hand te houden.

      Contact

    Wilt u meer informatie?

    meer weten
    Antwoorden op vragen over andere zaken rond online bankieren vindt u bij de veelgestelde vragen over online bankieren. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.