1. Help
    2. Online Bankieren
    3. Hulp met digipas

    Hulp met Digipas

    Categorie

    Digipas
    Categorie
    • Vragen over Digipas
      • Hoe kan ik mijn digipas vervangen?

        Werkt uw digipas niet goed? Neem dan contact op met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97), elke werkdag bereikbaar van 08:30 tot 21:00 uur.

        Contact

        Tegenwoordig kunt u ook gebruikmaken van de Van Lanschot Login App. Het voordeel van de app is dat u overal veilig en makkelijk inlogt via uw smartphone of tablet bij Mijn Van Lanschot. U hebt dan geen digipas meer nodig om uw rekeningen in te zien of een betaalopdracht te doen. Hieronder leest u waar u de Login App downloadt. Om de app te installeren hebt u nog één keer uw digipas nodig.

      • Hoe log ik in met mijn digipas? (met demovideo)

         

         

        In de video ziet u stap voor stap hoe u inlogt in Mijn Van Lanschot. U kunt dit ook nalezen in de handleiding (pdf).

        Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

        Contact

      • Wat is mijn digipasnummer?

        Het nummer van uw digipas vindt u achter op uw digipas.

        Contact

      • Mijn digipas toont ‘Fail 1’ / ‘Fail 2’ / ‘Fail 3’
        FAIL 1 OF FAIL 2

        U hebt eenmaal of tweemaal achter elkaar een pincode ingetoetst die niet bij deze digipas hoort. Druk op de ► knop van uw digipas om opnieuw de pincode in te toetsen.

        LOCK FAIL 3

        U hebt driemaal achter elkaar een verkeerde pincode ingetoetst. Als gevolg daarvan is uw digipas geblokkeerd. Om weer gebruik te kunnen maken van Mijn Van Lanschot dient u contact op te nemen met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).

        Contact

      • Mijn digipas is gestolen of vermist. Wat moet ik doen?

        Bij diefstal, verlies of misbruik van de digipas en/of pincode dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).

        Contact

        Tegenwoordig kunt u ook gebruikmaken van de Van Lanschot Login App. Het voordeel van de app is dat u overal veilig en makkelijk inlogt via uw smartphone of tablet bij Mijn Van Lanschot. U hebt dan geen digipas meer nodig om uw rekeningen in te zien of een betaalopdracht te doen. Hieronder leest u waar u de Login App downloadt. Om de app te installeren hebt u nog één keer uw digipas nodig. Hebt u hierbij hulp nodig? Dan helpt Van Lanschot Client Services u graag.

      • Mijn digipas is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

        Wij kunnen uw digipas deblokkeren. Neem daarvoor contact op met onze afdeling Client Services op 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 1897). Wij verzoeken u uw digipas bij de hand te houden.

        Contact

    help - mijn van lanschot

    Hulp met Digipas

    Hebt u een vraag over uw Digipas? Misschien is die al eerder gesteld. Kijk daarvoor in de lijst hieronder. 
    Vragen over Digipas
    • Hoe kan ik mijn digipas vervangen?

      Werkt uw digipas niet goed? Neem dan contact op met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97), elke werkdag bereikbaar van 08:30 tot 21:00 uur.

      Contact

      Tegenwoordig kunt u ook gebruikmaken van de Van Lanschot Login App. Het voordeel van de app is dat u overal veilig en makkelijk inlogt via uw smartphone of tablet bij Mijn Van Lanschot. U hebt dan geen digipas meer nodig om uw rekeningen in te zien of een betaalopdracht te doen. Hieronder leest u waar u de Login App downloadt. Om de app te installeren hebt u nog één keer uw digipas nodig.

    • Hoe log ik in met mijn digipas? (met demovideo)

       

       

      In de video ziet u stap voor stap hoe u inlogt in Mijn Van Lanschot. U kunt dit ook nalezen in de handleiding (pdf).

      Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

      Contact

    • Wat is mijn digipasnummer?

      Het nummer van uw digipas vindt u achter op uw digipas.

      Contact

    • Mijn digipas toont ‘Fail 1’ / ‘Fail 2’ / ‘Fail 3’
      FAIL 1 OF FAIL 2

      U hebt eenmaal of tweemaal achter elkaar een pincode ingetoetst die niet bij deze digipas hoort. Druk op de ► knop van uw digipas om opnieuw de pincode in te toetsen.

      LOCK FAIL 3

      U hebt driemaal achter elkaar een verkeerde pincode ingetoetst. Als gevolg daarvan is uw digipas geblokkeerd. Om weer gebruik te kunnen maken van Mijn Van Lanschot dient u contact op te nemen met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).

      Contact

    • Mijn digipas is gestolen of vermist. Wat moet ik doen?

      Bij diefstal, verlies of misbruik van de digipas en/of pincode dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).

      Contact

      Tegenwoordig kunt u ook gebruikmaken van de Van Lanschot Login App. Het voordeel van de app is dat u overal veilig en makkelijk inlogt via uw smartphone of tablet bij Mijn Van Lanschot. U hebt dan geen digipas meer nodig om uw rekeningen in te zien of een betaalopdracht te doen. Hieronder leest u waar u de Login App downloadt. Om de app te installeren hebt u nog één keer uw digipas nodig. Hebt u hierbij hulp nodig? Dan helpt Van Lanschot Client Services u graag.

    • Mijn digipas is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

      Wij kunnen uw digipas deblokkeren. Neem daarvoor contact op met onze afdeling Client Services op 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 1897). Wij verzoeken u uw digipas bij de hand te houden.

      Contact

    Van Lanschot Login App

    Download de Login App

    Login App
    Wilt u snel en makkelijk inloggen op Mijn Van Lanschot en uw betaalopdrachten voortaan tekenen met uw smartphone of tablet? Dat kan met onze Login App.

    Wilt u meer informatie?

    meer weten
    Antwoorden op vragen over andere zaken rond online bankieren vindt u bij de veelgestelde vragen over online bankieren. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.