Veelgestelde vragen

Zelf Beleggen en Beleggingsadvies

In deze twee documenten vindt u veelgestelde vragen over Zelf Beleggen en Beleggingsadvies binnen Van Lanschot Online Bankieren.

U vindt er onder meer antwoorden op vragen over:
  • orders
  • koersen
  • overboeken
  • tarieven
  • beleggingsinformatie
  • handelen in opties
  • nota's
  • nieuwe Digipas of Webber

Meer weten?

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij of hebt u suggesties of problemen? Neemt u dan contact op met de afdeling Client Services, telefoon 0800 1737 vanuit Nederland, +31 73 687 18 97 vanuit het buitenland. U kunt ook een e-mail sturen naar vanlanschot@vanlanschot.com. Client Services is elke werkdag bereikbaar van 8.30 uur tot 21.00 uur.

Van Lanschot maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de site, voor tracking en voor het bijhouden van statistieken. Gaat u verder op de site? Dan stemt u erin toe dat wij cookies plaatsen. Lees meer over cookies bij Van Lanschot