Contact met Van Lanschot

Voor klanten

Hoofdkantoor
Hooge Steenweg 29
5211 JN 's-Hertogenbosch
Postadres
Antwoordnummer 289
5200 VB 's-Hertogenbosch
Vanuit het buitenland bereikt u ons via +31 73 687 18 97. 
U bereikt ons op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur.
Buiten openingstijden fraude melden? Lees hier wat te doen.

Nog geen klant?

Actueel
Categorie

Online bankieren
Categorie

Betalen
Categorie
  • Meest gestelde vragen
    • Waar kan ik een IBAN vinden?

      Klanten van Van Lanschot vinden hun IBAN*:

      • in Mijn Van Lanschot: het IBAN staat in uw rekeningoverzicht;
      • op de papieren rekeningafschriften;
      • op de Van Lanschot Wereldpas (onder het Van Lanschot-logo).

      Het IBAN van iemand anders vindt u bijvoorbeeld op een factuur of kunt u opvragen bij de persoon naar wie u wilt overboeken.

      U kunt ook de IBAN-Omnummertool gebruiken. Daarvoor hebt u het oude, Nederlandse bankrekeningnummer en de naam van de bijbehorende bank nodig. De omnummertool geeft vervolgens het juiste, nieuwe, bankrekeningnummer. De omnummertool is een initiatief van Betaalvereniging Nederland en De Nederlandsche Bank.

      * IBAN staat voor International Bank Account Number. Sinds 1 augustus 2014 maakt iedereen in Europa alleen nog gebruik van IBAN als rekeningnummer voor het overschrijven van euro’s.

Gegevens wijzigen
Categorie

Hypotheken
Categorie
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hebt u een vraag over Van Lanschot? Misschien is die al eerder gesteld. Kijk daarvoor in de lijst hieronder.