Contact met Van Lanschot

Bent u al klant?

Hoofdkantoor
Hooge Steenweg 29
5211 JN 's-Hertogenbosch
Postadres
Antwoordnummer 289
5200 VB 's-Hertogenbosch
Vanuit het buitenland bereikt u ons via +31 73 687 18 97. 
U bereikt ons op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur.
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hebt u een vraag over Van Lanschot? Misschien is die al eerder gesteld. Kijk daarvoor in de lijst hieronder. 
Meest gestelde vragen
  • Hoe geef ik telefonisch een effectenorder door aan de Centrale Orderdesk?
    Om telefonisch een effectenorder door te geven belt u onze Centrale Orderdesk op telefoonnummer +31 73 548 37 38. De orderdesk is bereikbaar op beursdagen van 9.00 tot 17.30 uur. Op de pagina Feestdagen ziet u wanneer Euronext geopend is.
  • Mijn Webber toont ‘pin error’ / ‘warning last pin’ / ‘card blocked contact bank’ / ‘battery warning’ / ‘card error’
    PIN ERROR

    U hebt een pincode ingetoetst die niet bij de Wereldpas hoort. Druk op OK en toets de juiste pincode in.

    WARNING LAST PIN

    U hebt tweemaal achter elkaar een verkeerde pincode ingetoetst. Toetst u wederom een verkeerde pincode in? Dan wordt de Wereldpas geblokkeerd voor Mijn Van Lanschot.

    CARD BLOCKED CONTACT BANK

    De Webber wordt geactiveerd met de pincode van uw Wereldpas. Als u hierbij driemaal achter elkaar een verkeerde pincode intoetst, wordt uw Wereldpas direct geblokkeerd. U kunt dan niet meer inloggen in Mijn Van Lanschot. Wel kunt u met uw Wereldpas nog geld opnemen bij de geldautomaat. Om weer gebruik te kunnen maken van Mijn Van Lanschot moet u de Wereldpas deblokkeren. Dit doet u door bij een geldautomaat een transactie te doen met de juiste pincode.

    BATTERY WARNING

    Wanneer de Webber deze melding geeft, is de batterij op. U kunt contact opnemen met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).  NB Sinds 4 april 2016 geven wij geen Webbers meer uit. In plaats van een nieuwe Webber kunt u gebruikmaken van de Login App of ontvangt u als dat wilt een digipas.

    CARD ERROR

    De Webber toont "CARD ERROR" in de volgende gevallen:

    • De Wereldpas is niet correct in de Webber geplaatst. Plaats de Wereldpas met de chip naar u toe in de Webber.
    • De chip van de Wereldpas is beschadigd. Neem contact op met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).

    Contact

  • Ik heb al een Webber of digipas. Hoe kan ik de Login App registreren? (met demovideo)

    Met uw Webber of digipas registreert u de Login App als volgt:

    1. Ga naar vanlanschot.nl en klik op ‘Inloggen’.
    2. Log in met uw Webber of digipas en klik onder in het scherm op ‘Appregistratie’.
    3. Klik bij Login App op ‘Registreren’ en vervolgens op de button ‘Login App’.
    4. Volg de stappen in uw scherm om de Login App te registreren.

     

    Ook in de video en handleiding ziet u precies hoe de app registreert. Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

    Contact

Bekijk alle vragen