Private Banking|Professional Solutions|Investment Management|Investment Banking|Over ons
Contact
Inloggen
  • Oplossingen
  • Voor wie
  • Kennis & Inspiratie
Private Clients

Contact

Verlies en diefstal

Hier vindt u de telefoonnummers waarop u ons kunt bereiken in geval van nood.

Bent u lid van Van Lanschot Kempen Personal Service?

Bent u lid van Van Lanschot Kempen Personal Service en is uw creditcard of Wereldpas vermist of gestolen? Bel dan het alarmnummer: +31 (0)73 687 19 99. Dit telefoonnummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Bent u geen lid van Van Lanschot Kempen Personal Service? Belt u dan een van onderstaande nummers:

  • Verlief of diefstal van Wereldpas
    Neem contact op met Van Lanschot Kempen Client Services, telefoon 0800 1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97). Wij zorgen ervoor dat de Wereldpas direct wordt geblokkeerd. U kunt meteen een nieuwe pas aanvragen.

    Belt u buiten onze openingstijden, dan hoort u een keuzemenu. Kies in dit menu voor optie 1. Wij verbinden u dan door naar de Bankpassenmeldcentrale. Deze zorgt voor de blokkade van de pas. Wilt u vervolgens een nieuwe pas aanvragen, neemt u dan tijdens onze openingstijden contact op met Van Lanschot Kempen Client Services.

    U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de Bankpassenmeldcentrale, telefoon 0800 0313 (vanuit het buitenland +31 88 385 53 72). Deze zorgt voor blokkade van de pas. Wilt u vervolgens een nieuwe pas aanvragen, neemt u dan tijdens onze openingstijden contact op met Van Lanschot Kempen Client Services.

  • Verlies of diefstal van Van Lanschot Kempen Creditcard Gold
    Geef de vermissing van uw card, zo spoedig mogelijk na de ontdekking, door aan de politie en aan International Card Services (afdeling Verlies & Diefstal), telefoon + 31 20 660 06 11. Dit telefoonnummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Uw creditcard wordt onmiddellijk geblokkeerd. Meer informatie vindt u in de algemene voorwaarden van uw Van Lanschot Creditcard Gold.
  • Vermissing of diefstal van digipas, vermoeden van fraude of andere urgente zaken rond online bankieren
    Neem contact op met Van Lanschot Kempen Client Services, bereikbaar op telefoonnummer 0800 1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97) op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Belt u buiten deze openingstijden, dan hoort u een keuzemenu. Kies in dit menu voor optie 2. U wordt automatisch doorgeschakeld naar onze partner, VHD. VHD staat in direct contact met onze fraudeafdeling en helpt u uw bankzaken te beschermen.

Schademeldingen (VLC & Partners)

  • Reisverzekering
    Bent u op reis en wilt u een schade melden? Bel het alarmnummer + 31 70 31 454 64. Dit telefoonnummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

  • Wilt u een schade melden in verband met uw Van Lanschot Kempen-verzekeringen?
    Bel dan de afdeling Schadebehandeling van VLC & Partners, telefoon +31 73 692 46 47, bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur. Of kijk op de website van VLC & Partners: schade melden.

Openingstijden Van Lanschot Kempen Client Services

Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 21.00 uur, op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Volledig gefocust op uw toekomst

Private Banking
  • Kantoren
  • Ondernemers
  • Medici
  • Executives
  • Business Professionals
  • Vermogensregie
  • Filantropie Services
  • Voorwaarden
  • Private Banking - België
  • Private Banking - Zwitserland

PROFESSIONAL SOLUTIONS
Investment Management
INVESTMENT BANKING

© Van Lanschot Kempen NV 2024Over onsVeilig bankierenPrivacy & cookiesDisclaimer