Van Lanschot Personal Service

    Als houder van een particuliere betaalrekening bij Van Lanschot kunt u lid worden van Van Lanschot Personal Service.   Bij verlies of diefstal van belangrijke bankpassen, documenten of mobiele telefoons krijgt u met één telefoontje direct hulp.

    Formulieren

    voor leden
    • Wijzigingsformulier voor persoonlijke gegevens

      Wijzigingen kunt u op drie manieren doorgeven:

      • Als lid van Personal Service ontvangt u jaarlijks een overzicht van alle gegevens die u hebt geregistreerd. U kunt uw wijzigingen op dit overzicht aangeven en opsturen.
      • U kunt uw wijzigingen telefonisch doorgeven aan de Helpdesk van Personal Service, telefoonnummer (010) 264 60 70.
      • Wilt u uw gegevens tussentijds wijzigen en doet u dit graag schriftelijk, dan kunt u het wijzigingsformulier gebruiken:

      1. Download het pdf-document 'Wijzigingsformulier Personal Service' hieronder.
      2. Vul het volledig in. Dat kan op uw computer, smartphone of ander apparaat.
      3. Print het uit en onderteken het.
      4. Stuur het naar het adres op het formulier.
    • Bestelformulier voor bagagelabels, sleutelhangers en stickers

      Bagagelabels, sleutelhangers en stickers voor de sleutelretourservice en bagageopsporingsservice bestelt u als volgt bij:

      1. Download het document 'Bestelformulier Personal Service' hieronder.
      2. Vul het volledig in. Dat kan digitaal op uw computer, smartphone of ander apparaat. 
      3. Print het uit en onderteken het.
      4. Stuur het naar het adres op het formulier.

      Hebt u vragen? Bel dan de Helpdesk van Personal Service: telefoon (010) 264 60 70.

    Telefoonnummers

    voor leden
    Zo bereikt u Personal Service.
    Hebt u een vraag, bijvoorbeeld over het registeren van uw gegevens? Bel dan de Helpdesk van Personal Service: telefoon + 31 (0)10 264 60 70.

    Is er sprake van diefstal of vermissing van documenten, of een andere urgente zaak? Neem dan contact op met het alarmnummer: +31 (0)20 651 59 05. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen per week.

    Wat houdt het lidmaatschap in?

    voordelen
    • Registratieservice
      Met de registratieservice kunt u uw gegevens en de gegevens van uw gezinsleden laten vastleggen. U registreert financiële kaarten, identiteitsbewijzen, polisgegevens en overige waardevolle gegevens/eigendommen. Raakt u uw gegevens of eigendommen kwijt? Dan achterhaalt Personal Service uw gegevens en bekijkt hoe zij u van dienst kan zijn. Zij helpt u bijvoorbeeld door blokkades op uw financiële kaarten en/of telefoon te zetten, door uw sleutels terug te bezorgen et cetera.
    • Service bij verlies of diefstal

      Van Lanschot Personal Service helpt u bij verlies of diefstal van financiële kaarten, sleutels en uw bagage. Zij laat kaarten voor u blokkeren of vervangen.In noodgevallen kunt u vragen om een voorschot (emergency cash). Dat kan als u op reis bent en al uw geld kwijt bent.U kunt ook gebruikmaken van de sleutelretourservice en bagageopsporingsservice. U ontvangt een sleutelhanger en een bagagelabel met een uniek nummer (gegevens als naam, adres en woonplaats hoeven dan niet meer ingevuld te worden).

    • Herinneringsservice
      Registreert u identiteitsbewijzen bij Van Lanschot Personal Service? Dan herinnert Personal Service u uiterlijk twee maanden voor de einddatum aan de vervaldatum van uw identiteitsbewijs. Zo kunt u tijdig een nieuw document aanvragen bij uw gemeente.

    Tarieven, voorwaarden en productkenmerken

    Personal Service is inbegrepen bij de KroonRekening. De PrivéRekening kunt u uitbreiden met deze dienst; het actuele tarief vindt u op de pagina Tarieven Betalen. In de Voorwaarden en productkenmerken vindt u alle informatie over de diensten die horen bij Personal Service.

    Lid worden van Personal Service?

    Om lid te worden neemt u contact op met uw adviseur bij Van Lanschot of Van Lanschot Client Services. U vult het inschrijfformulier in dat u ontvangt, waarna Personal Service de gegevens registreert en u lid bent