Contact

    Van Lanschot Personal Service

    Van Lanschot Personal Service is een dienst die hoort bij de particuliere betaalrekeningen van Van Lanschot. 

    Wat houdt het lidmaatschap in?

    • Documenten, zoals rijbewijs en betaalpassen, kunt u laten registeren bij Personal Service. Ook passen die onder een ander rekeningnummer geregistreerd staan of bij een andere bank.
    • Via Personal Service kunt u uw betaalpassen en creditcards laten blokkeren in geval van verlies, diefstal of fraude. U belt naar het centrale alarmnummer om te zorgen dat alle documenten als ‘vermist’ worden geregistreerd, dat creditcards en passen worden geblokkeerd en zo snel mogelijk worden vervangen.
    • Beschikt u na verlies of diefstal in het buitenland niet meer over passen of contant geld? Dan kan ter plekke een voorschot worden verstrekt tot € 2.500,- (‘emergency cash’). Van Lanschot Personal Service brengt hiervoor administratiekosten in rekening.
    • Essentiële gegevens over identiteitsdocumenten, medische gegevens et cetera zijn direct beschikbaar (indien u deze heeft geregistreerd).
    • De dienst voorziet in een herinneringsservice voor vernieuwing van identiteitspapieren.
    • U kunt gebruikmaken van de sleutelretourservice en bagageopsporingsservice. U ontvangt een sleutelhanger en een bagagelabel met een uniek nummer (gegevens als naam, adres en woonplaats hoeven dan niet meer ingevuld te worden). Beide zijn voorzien van het alarmnummer van Personal Service.

    Personal Service is inbegrepen bij de KroonRekening. De PrivéRekening kunt u uitbreiden met deze dienst; het actuele tarief vindt u op de pagina Tarieven Betalen.

    • Lid worden van Personal Service

      Om lid te worden neemt u contact op met uw adviseur bij Van Lanschot of Van Lanschot Client Services. Zij helpen u graag verder. U vult het inschrijfformulier in dat u ontvangt, waarna Personal Service de gegevens registreert en u lid bent.

    • Telefonisch contact met Personal Service

      Bent u lid van Van Lanschot Personal Service en hebt u een vraag, bijvoorbeeld over het registeren van uw gegevens? Bel dan de Helpdesk van Personal Service: telefoon + 31 (0)10 264 60 70.

      Voor urgente zaken, zoals diefstal of vermissing van documenten, neemt u contact op met het alarmnummer: +31 (0)20 651 59 05. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen per week.

    • Bagagelabels, sleutelhangers en stickers bestellen

      Bagagelabels, sleutelhangers en stickers voor de sleutelretourservice en bagageopsporingsservice bestelt u als volgt bij:

      1. Download het pdf-document "Bestelformulier Personal Service" hieronder.
      2. Vul het volledig in. Dat kan digitaal op uw computer, smartphone of ander apparaat. 
      3. Print het uit en onderteken het.
      4. Stuur het naar het adres op het formulier.

      Hebt u vragen? Bel dan de Helpdesk van Personal Service: telefoon (010) 264 60 70.

    • Gegevens wijzigen

      Jaarlijks ontvangt u van Van Lanschot Personal Service een overzicht van alle documenten en gegevens die u hebt geregistreerd. U kunt uw wijzigingen op dit overzicht aangeven en opsturen. U kunt ook bellen naar de Helpdesk, telefoonnummer (010) 264 60 70, en uw wijzigingen telefonisch doorgeven.

      Wilt u uw gegevens tussendoor wijzigen en doet u dit graag schriftelijk, dan kunt u ook het wijzigingsformulier gebruiken:

      1. Download het pdf-document "Wijzigingsformulier Personal Service" hieronder.
      2. Vul het volledig in. Dat kan op uw computer, smartphone of ander device.
      3. Print het uit en onderteken het.
      4. Stuur het naar het adres op het formulier.