1. Contact
    2. Personal Service

    Van Lanschot Personal Service

    Als houder van een Betaalrekening Particulier bij Van Lanschot kunt u lid worden van Van Lanschot Personal Service.  Bij verlies of diefstal van belangrijke bankpassen, documenten of mobiele telefoons krijgt u direct hulp met één telefoontje aan de alarmcentrale, +31 (0)20 651 59 05.

    Wat houdt Van Lanschot Personal Service in?

    • Registratieservice
      Met de registratieservice kunt u uw gegevens en de gegevens van uw gezinsleden laten vastleggen. U registreert financiële kaarten, identiteitsbewijzen, polisgegevens en overige waardevolle gegevens/eigendommen. Raakt u uw gegevens of eigendommen kwijt? Dan achterhaalt Personal Service uw gegevens en bekijkt hoe zij u van dienst kan zijn. Zij helpt u bijvoorbeeld door blokkades op uw financiële kaarten en/of telefoon te zetten, door uw sleutels terug te bezorgen et cetera.
    • Service bij verlies of diefstal

      Van Lanschot Personal Service helpt u bij verlies of diefstal van financiële kaarten, sleutels en uw bagage. Zij laat kaarten voor u blokkeren of vervangen. In noodgevallen kunt u vragen om een voorschot (emergency cash). Dat kan als u op reis bent en al uw geld kwijt bent.U kunt ook gebruikmaken van de sleutelretourservice en bagageopsporingsservice. U ontvangt een sleutelhanger en een bagagelabel met een uniek nummer (gegevens als naam, adres en woonplaats hoeven dan niet meer ingevuld te worden).

    • Herinneringsservice
      Registreert u identiteitsbewijzen bij Van Lanschot Personal Service? Dan herinnert Personal Service u uiterlijk twee maanden voor de einddatum aan de vervaldatum van uw identiteitsbewijs. Zo kunt u tijdig een nieuw document aanvragen bij uw gemeente.

    Zo bereikt u Van Lanschot Personal Service

    Bent u lid van Van Lanschot Personal Service, dan kunnen wij u snel helpen op de onderstaande manier.

    Vermissing of diefstal melden
    Is er sprake van diefstal of vermissing van documenten, of een andere urgente zaak? Neem dan contact op met het alarmnummer: +31 (0)20 651 59 05. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen per week.

    Uw gegevens up-to-date houden
    Hebt u een vraag over uw geregistreerde gegevens? Bel dan de Helpdesk van Van Lanschot Personal Service: telefoon + 31 (0)10 264 60 70.

    Nieuw: vanaf 1 februari 2021 kunt u uw geregistreerde persoonlijke gegevens zelf online wijzigen. U regelt het eenvoudig in uw persoonlijke Van Lanschot Personal Service-omgeving, mijnpersonalservice.nl (beschikbaar vanaf 1 februari 2021). 

    Bagagelabels, sleutelhangers en stickers bijbestellen
    Wilt u bagagelabels, sleutelhangers en stickers bijbestellen voor de sleutelretourservice en bagageopsporingsservice? Bel dan de Helpdesk van Van Lanschot Personal Service: telefoon + 31 (0)10 264 60 70.

    Tarieven, voorwaarden en productkenmerken

    Uw BetaalRekening Particulier kunt u uitbreiden met Personal Service. Het actuele tarief vindt u op de pagina Tarieven Betalen. In de Voorwaarden en productkenmerken vindt u alle informatie over de diensten die horen bij Personal Service.

    Wilt u gebruikmaken van Personal Service?

    Neemt u dan contact op met uw adviseur bij Van Lanschot of bel Van Lanschot Client Services.