1. Contact
    2. Personal Service

    Uw directe hulp bij verlies of diefstal

    personal service
    • Registratie van belangrijke documenten
    • Bagage-opspoorservice
    • Met één telefoontje direct hulp

    Van Lanschot Personal Service

    Van Lanschot Personal Service biedt u toegang tot een beveiligde omgeving waarin u uw bankkaarten, legitimatiebewijzen en overige belangrijke documenten kunt registreren. Met deze service op uw BetaalRekening Particulier profiteert u van de handige sleutelretourservice, de bagage-opspoorservice en bij onverhoopt verlies of diefstal van uw bankpassen, documenten of bagage krijgt u met één telefoontje aan de SOS International-alarmcentrale direct hulp.
    SOS International en Database Fulfilment B.V. (DBF) voeren op verzoek van Van Lanschot de dienstverlening voor Personal Service uit.

    Wat houdt het lidmaatschap in?

    Registratieservice

    Registratieservice

    Met de registratieservice kunt u uw gegevens en de gegevens van uw gezinsleden laten vastleggen. U registreert financiële kaarten, identiteitsbewijzen, polisgegevens en overige waardevolle gegevens/eigendommen.

    Raakt u uw gegevens of eigendommen kwijt? Dan achterhaalt Personal Service uw gegevens en bekijkt hoe zij u van dienst kan zijn. Zij helpt u bijvoorbeeld door blokkades op uw financiële kaarten en/of telefoon te zetten, door uw sleutels terug te bezorgen et cetera.

    Service bij verlies of diefstal

    Service bij verlies of diefstal

    • Van Lanschot Personal Service helpt u bij verlies of diefstal van financiële kaarten, sleutels en uw bagage. Zij laat kaarten voor u blokkeren of vervangen.
    • In noodgevallen kunt u vragen om een voorschot ('emergency cash'). Dat kan als u op reis bent en al uw geld kwijt bent.
    • U kunt ook gebruikmaken van de sleutelretourservice en bagageopsporingsservice. U ontvangt een sleutelhanger en een bagagelabel met een uniek nummer (gegevens als naam, adres en woonplaats hoeven dan niet meer ingevuld te worden).
    Herinneringsservice

    Herinneringsservice

    Registreert u identiteitsbewijzen bij Van Lanschot Personal Service? Dan herinnert Personal Service u uiterlijk twee maanden voor de einddatum aan de vervaldatum van uw identiteitsbewijs. Zo kunt u tijdig een nieuw document aanvragen bij uw gemeente.

    Zo bereikt u Personal Service telefonisch

    Bent u lid van Van Lanschot Personal Service, dan kunnen wij u snel helpen op de onderstaande manier.

    Vermissing of diefstal melden

    Is er sprake van diefstal of vermissing van documenten, of een andere urgente zaak? Neem dan contact op met Van Lanschot Personal Service op het alarmnummer: +31 (0)20 651 59 05. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen per week. 

    Bagagelabels, sleutelhangers en stickers bijbestellen

    Wilt u bagagelabels, sleutelhangers en stickers bijbestellen voor de sleutelretourservice en bagageopsporingsservice? Bel dan de Helpdesk van Van Lanschot Personal Service: telefoon + 31 (0)10 264 60 70.

    Nieuw: uw gegevens online wijzigen

    Sinds februari 2021 kunt u uw geregistreerde persoonlijke gegevens ook zelf online wijzigen. U regelt het eenvoudig in uw persoonlijke Van Lanschot Personal Service-omgeving, mijnpersonalservice.nl.

    Wilt u gebruikmaken van Personal Service?

    Als u een BetaalRekening Particulier hebt of gaat afnemen bij Van Lanschot, kunt u kosteloos gebruikmaken van Van Lanschot Personal Service. U ontvangt na aanmelding een uniek genummerde sleutelhanger, bagagelabel en stickervel. En u kunt gebruikmaken van Mijn Personal Service, de beveiligde online omgeving waarin u uw gegevens actueel kunt houden.

    Beschikt u over Mijn Van Lanschot?

    Dan kunt u uzelf aanmelden voor Van Lanschot Personal Service door in Mijn Van Lanschot een bericht te sturen aan Client Services. Vermeld in het onderwerp ‘Aanmelding Van Lanschot Personal Service’ en geef in het bericht de naam en het IBAN aan ons door waarop u Van Lanschot Personal Service wilt aanvragen.

    Belangrijk om te weten 
    Om toegang te krijgen tot de beveiligde omgeving van Van Lanschot Personal Service (mijnpersonalservice.nl) hebt u uw e-mailadres en Nederlandse mobiele telefoonnummer nodig. Hebt u deze nog niet aan Van Lanschot doorgegeven? Registreer ze dan in Mijn Van Lanschot bij uw persoonlijke gegevens.

    Maak u geen gebruik van Mijn Van Lanschot?

    Dan kunt u uzelf aanmelden voor Van Lanschot Personal Service door contact op te nemen met Client Services, telefoon 0800 1737, vanuit het buitenland +31 73 687 18 97. 

    Voorwaarden en productkenmerken

    Uw BetaalRekening Particulier kunt u uitbreiden met Personal Service. In de Voorwaarden en productkenmerken hieronder vindt u alle informatie over de diensten die horen bij Personal Service.

    Wilt u meer weten?

    Neemt u dan contact op met uw adviseur bij Van Lanschot of bel Van Lanschot Client Services. U bereikt Client Services op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.