Uw directe hulp bij verlies of diefstal
- Registratie van belangrijke documenten
- Sleutelretourservice
- Met één telefoontje direct hulp
Van Lanschot Personal Service
Met deze service op uw BetaalRekening Particulier profiteert u van de handige
sleutelretourservice en bij onverhoopt verlies of diefstal van uw bankpassen en
documenten krijgt u met één telefoontje aan de VHD-alarmcentrale direct hulp.
Database
Fulfilment B.V. (DBF) en VHD voeren op verzoek van Van Lanschot de
dienstverlening voor Personal Service uit.
Wat houdt het lidmaatschap in?
Registratieservice
Met de registratieservice kunt u uw gegevens en de gegevens van uw gezinsleden laten vastleggen. U registreert financiële kaarten, identiteitsbewijzen, polisgegevens en overige waardevolle gegevens/eigendommen.
Raakt u uw gegevens of eigendommen kwijt? Dan achterhaalt Personal Service uw gegevens en bekijkt hoe zij u van dienst kan zijn. Zij helpt u bijvoorbeeld door blokkades op uw financiële kaarten en/of telefoon te zetten, door uw sleutels terug te bezorgen et cetera.
Service bij verlies of diefstal
- Van Lanschot Personal Service helpt u bij verlies of diefstal van financiële kaarten, sleutels en uw bagage. Zij laat kaarten voor u blokkeren of vervangen.
- In noodgevallen kunt u vragen om een voorschot ('emergency cash'). Dat kan als u op reis bent en al uw geld kwijt bent.
- U kunt ook gebruikmaken van de sleutelretourservice en bagageopsporingsservice. U ontvangt een sleutelhanger en een bagagelabel met een uniek nummer (gegevens als naam, adres en woonplaats hoeven dan niet meer ingevuld te worden).
Herinneringsservice
Zo bereikt u Personal Service telefonisch
Vermissing of diefstal melden
Is er sprake van diefstal of vermissing van documenten, of een andere urgente zaak? Neem dan contact op met Van Lanschot Personal Service op het alarmnummer: +31 (0)73 687 19 99. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen per week.
Sleutelhangers bijbestellen
Wilt u sleutelhangers bijbestellen voor de sleutelretourservice? Bel dan de Helpdesk van Van Lanschot Personal Service: telefoon + 31 (0)10 264 60 70.
Wilt u gebruikmaken van Personal Service?
Beschikt u over Mijn Van Lanschot?
Dan kunt u uzelf aanmelden voor Van Lanschot Personal Service door in Mijn Van Lanschot een bericht te sturen aan Client Services. Vermeld in het onderwerp ‘Aanmelding Van Lanschot Personal Service’ en geef in het bericht de naam en het IBAN aan ons door waarop u Van Lanschot Personal Service wilt aanvragen.
Belangrijk om te weten
Om toegang te krijgen tot de beveiligde omgeving van Van Lanschot Personal Service (mijnpersonalservice.nl) hebt u uw e-mailadres en Nederlandse mobiele telefoonnummer nodig. Hebt u deze nog niet aan Van Lanschot doorgegeven? Registreer ze dan in Mijn Van Lanschot bij uw persoonlijke gegevens.
Maakt u geen gebruik van Mijn Van Lanschot?
Dan kunt u uzelf aanmelden voor Van Lanschot Personal Service door contact op te nemen met Client Services, telefoon 0800 1737, vanuit het buitenland +31 73 687 18 97.