U bent niet tevreden: hoe werkt het?

    Klachtformulier
    Wij streven ernaar onze klanten kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en persoonlijke aandacht te bieden. Bent u toch niet tevreden? Dan vragen wij u om ons dat te laten weten. Wij stellen uw klacht, vraag of suggestie zeer op prijs.

    Uw klacht indienen en het vervolg

    U kunt uw klacht mondeling of schriftelijk indienen. Binnen twee werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen, krijgt u van ons of meteen een inhoudelijke reactie of een ontvangstbevestiging. In de ontvangstvestiging informeren wij u dan wanneer u onze inhoudelijke reactie kunt verwachten. Uiterlijk zes weken na dagtekening van de ontvangstbevestiging krijgt u onze inhoudelijke reactie. Als wij u bij de behandeling van uw klacht om extra informatie vragen, dan kan deze termijn eventueel langer worden. Van een eventueel uitstel stellen wij u op de hoogte.

    • Dag 0: Ontvangst
      Wij krijgen uw klacht, vraag of suggestie.
    • Dag 2: Onze (inhoudelijke) reactie
      U krijgt een ontvangstbevestiging met de datum waarop u onze inhoudelijke reactie kunt verwachten.
    • Week 6: Uiterlijk onze inhoudelijke reactie
      Onze inhoudelijke reactie niet ontvangen? Dan kunt u naar Kifid.
    • Week 8: Uiterlijk onze ontvangstbevestiging
      Onze ontvangstbevestiging van uw klacht niet ontvangen? Dan kunt u naar Kifid.

    Wat doen wij met klachten?

    Klachten van onze klanten gebruiken wij om onze dienstverlening en producten te verbeteren. Bij renteverlengingsvoorstellen voor woninghypotheken maken we voortaan duidelijker hoe ons tarief tot stand is gekomen. We hebben de communicatie met onze klanten verbeterd bij dreigende BKR-achterstandsmeldingen. En we hebben Evi4Kids ontwikkeld naar aanleiding van opmerkingen van onze klanten over mogelijkheden voor kinderen.

    Voor een soepele afhandeling

    Uw klacht goed uitleggen

    Uw klacht goed uitleggen

    Is er voordat u uw klacht indient al het een en ander voorgevallen? Dan kunt u ons en uzelf helpen door dit duidelijk te beschrijven ons ook eventuele andere aanvullende informatie te geven. Klachten die goed gedocumenteerd zijn, kunnen wij sneller behandelen en u krijgt eerder onze inhoudelijke reactie.
    Velden gemerkt met een asterisk (*) zijn verplicht.
    Uw gegevens
    Uw vraag, opmerking of klacht

    Maximaal 5 MB.

    Maximaal 5 MB.

    Hoe wilt u dat wij contact opnemen?
    NB Het kan enkele ogenblikken duren voordat het formulier verstuurd is.