Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hebt u een vraag over Van Lanschot? Misschien is deze al eerder gesteld. Kijk daarvoor in de lijst hieronder. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Gebruiken
Inloggen
Persoonlijk
  • Hoe pas ik mijn persoons- en contactgegevens aan?

    In de video ziet u stap voor stap hoe u uw persoons- en contactgegevens aanpast in Mijn Van Lanschot. U kunt dit ook nalezen in onderstaande handleiding (pdf).

    Wanneer is mijn wijziging verwerkt?

    Een wijziging via Mijn Van Lanschot verwerken wij binnen maximaal vier werkdagen.

    En/of-rekening

    Alleen de gegevens van de rekeninghouder die is ingelogd, worden aangepast. Heeft de wijziging betrekking op een en/of-rekening? Dan moet de andere rekeninghouder ook de wijziging doorvoeren in Mijn Van Lanschot.

    Let op

    De wijzigingen in uw gegevens worden alleen verwerkt in de bancaire systemen van Van Lanschot. Er is géén koppeling met externe partijen als Van Lanschot Chabot, International Card Services (creditcard) of Van Lanschot Personal Service. Die moet u zelf benaderen met een verzoek om aanpassing.

Contact met Van Lanschot

Bent u al klant?

Hoofdkantoor
Hooge Steenweg 29
5211 JN 's-Hertogenbosch
Postadres
Antwoordnummer 289
5200 VB 's-Hertogenbosch
Vanuit het buitenland bereikt u ons via +31 73 687 18 97. 
U bereikt ons op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur.