Contact met Van Lanschot

Bent u al klant?

Hoofdkantoor
Hooge Steenweg 29
5211 JN 's-Hertogenbosch
Postadres
Antwoordnummer 289
5200 VB 's-Hertogenbosch
Vanuit het buitenland bereikt u ons via +31 73 687 18 97. 
U bereikt ons op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur.
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hebt u een vraag over Van Lanschot? Misschien is die al eerder gesteld. Kijk daarvoor in de lijst hieronder. 
Meest gestelde vragen
  • Hoe kan ik de Login App registreren? (met demovideo)

    In de video ziet u stap voor stap hoe u de Login App registreert. Daarbij hebt u uw digipas of Webber nodig.

    Hebt u hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

    Contact

  • Mijn Webber toont ‘pin error’ / ‘warning last pin’ / ‘card blocked contact bank’ / ‘battery warning’ / ‘card error’

    PIN ERROR

    U hebt een pincode ingetoetst die niet bij de Wereldpas hoort. Druk op OK en toets de juiste pincode in.

    WARNING LAST PIN

    U hebt tweemaal achter elkaar een verkeerde pincode ingetoetst. Toetst u wederom een verkeerde pincode in? Dan wordt de Wereldpas geblokkeerd voor Online Bankieren.

    CARD BLOCKED CONTACT BANK

    De Webber wordt geactiveerd met de pincode van uw Wereldpas. Als u hierbij driemaal achter elkaar een verkeerde pincode intoetst, wordt uw Wereldpas direct geblokkeerd. U kunt dan niet meer inloggen in Online Bankieren. Wel kunt u met uw Wereldpas nog geld opnemen bij de geldautomaat. Om weer gebruik te kunnen maken van Online Bankieren moet u de Wereldpas deblokkeren. Dit doet u door bij een geldautomaat een transactie te doen met de juiste pincode.

    BATTERY WARNING

    Wanneer de Webber deze melding geeft, is de batterij op. U kunt contact opnemen met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97). NB Per 4 april 2016 geven wij geen Webbers meer uit. In plaats van een nieuwe Webber ontvangt u een nieuwe digipas.

    CARD ERROR

    De Webber toont "CARD ERROR" in de volgende gevallen:

    • De Wereldpas is niet correct in de Webber geplaatst. Plaats de Wereldpas met de chip naar u toe in de Webber.
    • De chip van de Wereldpas is beschadigd. Neem contact op met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).

    Contact

  • Hoe geef ik telefonisch een effectenorder door?
    Om telefonisch een effectenorder door te geven belt u onze Centrale Orderdesk: telefoonnummer +31 73 548 37 38. De orderdesk is bereikbaar op beursdagen van 9.00 tot 17.30 uur. Op de pagina Feestdagen ziet u wanneer Euronext geopend is.

Bekijk alle vragen