De Beleggen App

Als belegger wilt u op elk moment toegang tot uw portefeuille, waar u ook bent.  Met de Beleggen App maken we dat mogelijk voor u. U kunt snel uw rendement zien, de regioverdeling van uw portefeuille en specifieke informatie per belegging. Ook komt u snel in contact met uw beleggingsspecialist of de Centrale Orderdesk. De app is voor gebruikers van een iPhone 5 of hoger en voor Android.

De Beleggen App is voor klanten die beleggen in:

✔ Beleggingsadvies en Advies Specifiek
✔ Vermogensbeheer Index+ (Voor klanten in Vermogensbeheer Van het Huis, Duurzaam+ en Index is er de Vermogensbeheer App.)
✔ Zelf Beleggen

Download nu de app: beschikbaar voor iPhone én Android

Beleggingsadvies app Van Lanschot - screenshot vermogensverdeling Beleggingsadvies app Van Lanschot - screenshot rekening Beleggingsadvies app Van Lanschot - screenshot mijn rekeningen

Koppel de app aan uw portefeuille

Om de app te kunnen gebruiken, koppelt u de app aan uw beleggingsportefeuille. Dat doet u via ‘Mijn Van Lanschot’. Hieronder leest u welke stappen u moet doorlopen.

Stap 1: Download de app
Download de Van Lanschot Beleggen App op uw telefoon.

Stap 2: Ga naar Mijn Van Lanschot
Log in bij Mijn Van Lanschot. In het onderdeel ‘Direct naar' klikt u op 'App registratie'.

Stap 3: Registreer de app
Start de registratie in de app. Voer in Mijn Van Lanschot de registratiecode in.

Stap 4: Voer in de app de bevestigingscode in

Stap 5: Accepteer de voorwaarden en kies uw eigen toegangscode

U kunt de Beleggen App vanaf nu gebruiken.

De voordelen van de Beleggen App

Uw portefeuille binnen handbereik

  • Direct en altijd toegang tot uw adviesportefeuille.
  • Geschikt voor advies, index+ en Zelf Beleggen rekeningen.
  • Snelle login met Touch ID.

Rendementsontwikkelingen inzichtelijk

  • Rendementsontwikkeling van uw portefeuille real-time beschikbaar.
  • Zelf de gewenste informatie per belegging kiezen.

Direct contact met uw specialist

  • Via de app kunt u eenvoudig en snel contact leggen met uw persoonlijke beleggingsspecialist.
  • Direct contact met de Orderdesk voor Zelf Beleggen klanten.

Veelgestelde vragen

1De registratiecode die weergegeven is in de App werkt niet (meer) in Mijn Van Lanschot, wat moet ik doen?

De registratiecode uit de App is maximaal 10 minuten geldig. Als deze 10 minuten voorbij zijn, werkt de code niet meer.
Om een nieuwe code te genereren, moet u de app afsluiten en opnieuw opstarten. Wij raden u aan om eerst Mijn Van Lanschot te openen en dan pas te starten met het registratieproces.

Contact

2Kan ik mijn toegangscode veranderen?

Ja, dat kan. In het menu kunt u onder Instellingen uw toegangscode aanpassen.

Contact

3Wat moet ik doen als ik een nieuwe telefoon heb?

Op een nieuwe telefoon moet u de app opnieuw installeren en registreren. Wij raden u aan om de app op uw andere telefoon te deregistreren. U kunt dit doen door in de app bij Instellingen op ‘deregistreer app’ te klikken.

Contact

4Is de app veilig?

Ja, de app is beveiligd met een 5-cijferige toegangscode. Deze persoonlijke code hebt u zelf gekozen. Wij adviseren u deze code voor uzelf te houden. Het is niet mogelijk om in de app onttrekkingen of overboekingen te doen. Lees meer over veilig internetbankieren.

Contact

Van Lanschot maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de site, voor tracking en voor het bijhouden van statistieken. Gaat u verder op de site? Dan stemt u erin toe dat wij cookies plaatsen. Lees meer over cookies bij Van Lanschot