Van Lanschot genomineerd voor SponsorRing

SponsorRing

Van Lanschot is genomineerd voor een SponsorRing 2016 in de categorie Kunst & Cultuur in het kader van de sponsoring van het Van Gogh Museum. De SponsorRingen worden jaarlijks uitgereikt aan bedrijven en organisaties die zich onderscheiden op het gebied van sponsoring. De winnaars worden op 24 november 2016 bekendgemaakt.

Van Lanschot & het Van Gogh Museum

Van Lanschot richt zich in haar sponsoring sinds 2015 op kunst. De sponsorpropositie bestaat uit diverse pijlers. De eigen collectie, educatie, de Van Lanschot Kunstprijs en de sponsoring van de nieuwe entree van het Van Gogh Museum. Het Van Gogh Museum is het tweede cultuurmerk ter wereld en het eerste in Nederland. Met het nieuwe entreegebouw richt het museum zich nog meer op de (jonge) Nederlandse bezoeker. Met dit sponsorschap heeft Van Lanschot de realisatie van het nieuwe entreegebouw van het museum mogelijk gemaakt. Een unieke samenwerking tussen twee organisaties met een lange Nederlandse historie, focus op Nederlanders en verbondenheid met Brabant.

Jury en genomineerden

De hoofdjury, onder voorzitterschap van Jan-Willem Brüggenwirth, kiest de winnaars uit de sponsorcases die door vakjury's genomineerd zijn. Op sponsorring.nl staan alle genomineerden per categorie.  

Wat is de SponsorRing?

De SponsorRing is de jaarlijkse prijs voor de beste sponsorcases in Nederland en is bedoeld als erkenning voor geslaagde sponsoring in Nederland. Sponsorcases kunnen worden ingeschreven voor de domeinen Sport, Kunst & Cultuur, Maatschappij, Gesponsorde, Smart Budget en Entertainment & Events. De SponsorRingen worden dit jaar voor de 17e keer uitgereikt. 

Meer weten? Kijk op www.sponsorring.nl

Van Lanschot maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de site, voor tracking en voor het bijhouden van statistieken. Gaat u verder op de site? Dan stemt u erin toe dat wij cookies plaatsen. Lees meer over cookies bij Van Lanschot