Om deze website goed te laten werken en verder te verbeteren gebruiken wij cookies (toelichting). Als u de website bezoekt, stemt u hiermee in.

sluiten

Naar het navigatiemenu

Online Bankieren

Bij het inloggen verschijnt de melding ‘De inloggegevens zijn niet correct’.
Voor het inloggen met de digipas dient u in het inlogscherm uw gebruikersnaam en digipasnummer in te voeren. Wanneer u deze foutloos hebt ingevoerd en de melding ‘De inloggegevens zijn niet correct’ verschijnt, is de digipas vermoedelijk nog niet geadministreerd in Online Bankieren. Neem contact op met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).

Mijn digipas is gestolen of verloren. Wat moet ik doen?
Bij diefstal, verlies of misbruik van de digipas en/of pincode dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).

Mijn digipas is kapot. Hoe vraag ik een nieuwe aan?
Wanneer uw digipas niet goed werkt, kunt u een retourformulier downloaden. In dit formulier kunt u de klacht met uw digipas omschrijven. Als er sprake is van een productietechnisch mankement of als de batterij bijna leeg is, krijgt u binnen vijf werkdagen kosteloos een vervangende digipas toegezonden. Stuur uw defecte digipas met het door u ingevulde en ondertekende retourformulier naar:

Van Lanschot Bankiers
Online Bankieren Administratie, T.1.11
Antwoordnummer 289
5200 VB  's-Hertogenbosch

Mijn digipas toont ‘FAIL 1’ of ‘FAIL 2’.
U hebt eenmaal of tweemaal achter elkaar een pincode ingetoetst die niet bij deze digipas hoort. Druk op de ► knop van uw digipas om opnieuw de pincode in te toetsen.

Mijn digipas toont ‘LOCK FAIL 3’.
Indien u driemaal achter elkaar een verkeerde pincode hebt ingetoetst, wordt uw digipas direct geblokkeerd. Om weer gebruik te kunnen maken van Online Bankieren dient u contact op te nemen met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).

Overige vragen?
Hebt u nog andere vragen, neem dan contact op met Van Lanschot Client Services, telefoon 0800-1737 (vanuit het buitenland +31 73 687 18 97).

Algemeen

Vragen over het aanvragen van Online Bankieren, rekeningen en betalingsopdrachten, uiterste aanlevertijden e.d.

Lees verder

Inloggen met Webber

Vragen over de Van Lanschot Webber, zoals uitleg over (fout)meldingen op de Webber en het aanvragen van een nieuwe.

Lees verder